Jan 26, 2009

hye,,,
salam sume..
da lamew xupdate blog nie,,,
bnyk cite yg aku nak tulis,,
tapi malas la,,bz memanjang,,,,,,ngan 2syen agi,,sukan la,,,
huuhuuhu

skrg nie aku adew masalah besar,,
leh dianggap besar la,,
tapi aku xnak cite pasal masalah tu agi,,
lom tiba msenye agi,,,


cuti skola nie xde la bnyk sangt program aku,,
dok umah jew,,2syen.
xpon gi joging,,

ptg tadi aku gi gunung ledang,,
hehee,,,
abg ipar aku ajak pergi,,
so pergi jew la,,
kat sane memang ramai,,,
gilew bapak ramainye,,
slmt petang tu ramai org da balik,,
memang lamew nak tunggu dapt masok kat air terjun tu,,,,,
yg anak sedara aku nie xabis suwuh pergi,,
dalam ati aku memang xnak pergi,,
jalan sesak,,
tapi abg ipar aku redah jew,,sebab die da janji ngan kawan die nak jumpe..
slmt jugak akhirnye,,dapat gak masok,,,
time mandi air kotor gilew..
geli nak mandi,,
adew gak manusia yg kurang didikan tentang alam sekitar nie,,
senang2 die je buang sampah,,
aku nak jew sumbat sampah tu dalam mulut diaowg,,
time nak balik tu,,
aku adew jumpe sowang nie,,
aku memang kenal sangt ngan org nie,,tapi aku xnak gtaw sape,
lain2 kali jew la yea,,


malam nie aku ponteng 2syen,,
penat btol nak gi,,
sampai umah nak dekat kol 8,,
baik xyah pergi jew,,
akak aku masak best malam nie,,
kalau aku pergi,,
xdapat aku makan,
ehehhehe..
ok la,,
nanti adew mase aku tulis agi,,,
sowi la coz xde gambar,,
camera fon aku xterang,,
tunggu la pas spm nanti,,
aku beli camera,,:D

No comments: