Feb 8, 2009

8hb february 2009

yea,,
inilah muke paling poyo
,,ahhahahaha
hhahaa

sejak kebelakangan nie,,bnyk cite sewdih aku dengar,,,:

1,,adik beradik atok aku meninggal,,,tuk munah kot,,sewdih oowww,,arwah meninggal bulan 12 taon lepas coz sakit jantung,time jumaat baru2 nie,suami die lak meninggal,,kena langgar lari,,kesian gilew tgk anak2 die,,yea la,dalam mase 2 bulan jew,parent diaowg da xde,tapi xla terok sangt,,anak2 die sume da besar,da berkeluarga,tapi cucu2 die kot yg sewdih..yea la,xdapat nak rase kasih sayang dari datuk ngan nenek diaowg,,aku pon da penah rase apew yg diaowg rase coz aku da rase kehilangan seseorang,,terutamanye arwah ayah aku,,
al-fatihah,,

2.,atok kawan aku pon tgh sakit skrg,,tgh nazak kot,,
terok btol la,sakit tua dengarnye ..ramai gak org yg aku kenal tgh sakit terok,, mungkin dunia nak kiamat kot,,takot btol aku bilew pikir benda nie suma



3.then bilew tgk sedara kita kat Palestin tu,bertmbah sewdih bilew tgk dak2 kecik ngan permpuan yg jadi mangsa,kalau org lelaki aku xkesah sangt,,yea la,lelaki tu berbeza dari wanita ngan dak2 kecik
sewdih sgt2 bilew pikir benda nie,,klau korang nak taw,, aku nie seorang manusia yg mudah untok mengalirkan air mata,,xtaw napew,, memang Allah da jadikan aku mcm nie,,kalau aku tgk drama pon leh nangis oww.. aahahhaaah...





"yg gmbar nie mcm mangkok jew,,dak israel kecik2 da kurang ajar,,sanggup die tendang makcik tu,,
memang gilew btol rakyat israel nie,,
huhuhuhu


hm,aku dengar2 mak aku nak gi haji taon nie,,mintak2 tercapai la niat mak aku,,
da lamew mohon..tapi xdapt2,,kalau dapat gi taon nie,aku harap mak aku dapat doakan aku dapat keputusan yg terbaik untok spm n doakn agar sikap aku nie berubah kepada yg baik,,
amin,,,,,,

No comments: