Dec 27, 2008

27.122008

HYE,,,,...
ari nie aku xleh tido,,,
dapat mimpi buruk mase nak tido,,,
takot gilew,,,
so,aku wat la keje umah sikit nak tunggu subuh..
da pagi tu,aku on9,,
main chesss....
aku ade kenal ngan mamat dari Brazil..
tapi die da tue dari aku,,
umo die dalam 27...
aku adew tyn die keje apew,,
die cakap die keje ngan UNclE Bill..

nak taw apew,,
die keje ngan BIll GAte...
waaa...
memang gilew..
tapi die xsombong ngan aku,,
die baik jew,,,

tapi yg wat xbestnye..
aku kalah lawan chess ngan die,,
tu pon salah langkah nak last2 tu,,,
xpew,,
adew mase aku nak lawan die agi,,
siap jew die nanti,,


pas main chess tu,,,
aku gi umah kazen aku,.
adew kenduri coz die baru pindah umah baru,,,
family aku datang awl,,
dalam kol 9,,
kenduri mula kol 11..
bowsan gilew tunggu lamew2
da abis kenduri tu,,
aku lepak2 ngan dak2 kecik..
best gilew layan dak2 kecik nie,,
aku pon memang minat pon dak kecik nie,,
(bILew la nak dapat anak)
kat manew aku pergi,,
sume diowang ikot,,
slmat aku xgi toilet..
kalau x,,
tak taw apew jadi,,
ahaahhahahha

penat gilew gi kenduri tu,,,,
tolong basuh pinggan la,,
da la panas gilew..
berjemur kat tgh panas..
leh jadi aku mcm anak keling jew..
tapi memang best la..
nak2 ,time tu abg aku dari kl adew balik..
die adew bawak anak permpuan die..
aleya,,,
best la dapat layan die,,
hehehe..

petang sblom nak balilk,,
kazen aku keluarkan arnab die,,
best la dapat main ngan arnab tu,,
comew sangt,,,
anak sedara aku si aleya tu pon suka kat arnab tu,,
selambe jew die pegang arnab tu,,,,

tu jew la cite aku wat ari nie,,
esok akak aku nak gi PlkN,,,
then,nak gi mandi air terjun kat G,ledang,,
best gilew...:D

1 comment:

wmzain said...

klu ko nk menang lawan chess lawan aku lh