Dec 29, 2008


hye..
smlm aku ngan family akak aku pergi mandi kat air terjun,,
memang best gilew..


mse tu,,
aku bgn pagi,,
akak aku cakap nak datang kol 7,,
wat penat jew bgn awl,..
then, mcm biasa,,
aku tidoo la balik,,
dalam kol 10 tu..
akak aku kejut,,
die kata nak pergi da,,
kelam kabut aku,,
ngan xmandi,,
teros jew pergi,,,
lantak la,,
agipon aku sentiasa wangi..
aahhahahahaha...........


kat sane best gilew..
org pon ramai,,
nak petang tu,,
ramai lak org india datang,,
geli jew aku rase bilew ramai org india mandi kat tmpat tu,,
so,aku xmandi agi..
dok jew kat atas batu tgk org lain mandi..
ehhehe..

nak balik tu,,
ujan turun,,
nasib baik da naik dalam kete,,,
klau x,,
seksa diri jew..
hm,
da sampai umah jew teros tido,,:D
ngantok beb...
ehhee

1 comment:

nadiah a.manaf said...

ele...
gtu je ke cte ny...
pic xde ke???