Feb 25, 2010

kepenatan,,,,:(

huhuhuhu,,aku sungguh penat hari nie,,yea la,esok holiday,maulidur Rasul,so ramai yg kebulur datang kat restaurant tempat aku keje,,ahhhaa,..
serius aku xtipu,memang ramai,,dah la datang ramai2,,cuba la datang sikit,,senang sikit,,nie x,sekali datang,,10 buah keta,,mati jew nak layan,tapi sayang la,xde picture aku nak tunjuk,,bateri fon low,so xle nak snap picture,,


esok holiday,,tapi aku kena keje,,xpew,,nie nak last day aku kje,,aku xkesh penat ke x,,rase rindu plak nak tinggalkan tempat keje tu,,rindu sebab hari2 dapat minum air free,,hahahahha
minum jew air apew yg dihajati,insyAllah,sume adew,,,ahahhaha


tadi time tgh keje,tgk2 gak berita,,psal keputusan stpm,huhuuhu,,
aku pon tumpang happy dengan dak2 yg dpt cemerlang,,,lepas nie rssult spm plak,,,warggghh,,takot plak nak tunggu,,:D


"Esok hari jadi rasul???"


"yea la"

"waaa,esok hri jadi ayah,"


hehehehee,,,selamat menyambut maulidur rasul,esok pagi2 gi masjid dengar ceramah,jgn jadi mcm aku,dok umah wat peta jew,ahahaha,,



*untuk zuliza dengan lia,happy bufday,da tua dah korang,aku still 17 taon lagi,,muda lagi,,:D

No comments: