Feb 28, 2010

happy bercampur kepenatan,,

hye sume,,:D
hari nie penat btol,smlm da la tido kol 5 pagi,mcm biasa la aku skrg da demam fb,tu yg on9 lamew2,ahhahaha,,pastu plak pagi tadi kawan2 aku ajak gi joging,da lame aku xgi joging,asyik keje je,nak gak buang lemak2 aku nie,:D
plan nak gi kol 6.30,pgi sangt tu,ahahaha,,pastu gi kol 7,,aku pon bgn lambt,da nak dekat kol 7 baru bgn,tu pon kawan aku
kol kejutkn,(apew nak jadi ngan aku nie)..siap2 solat terus gi sarapan,,tapi adew problm sebelum nak pergi tu,sebabnye duit yg aku letak kat bilik mak aku smlm sebelum nak pergi kerja dah hilang,dalam rm75,,pergh,,sapew plak curi,xkan toyol plak,akak aku adew kat rumah smlm,aku da tyn die byk kali,die still xmengaku,aku sabar jew,,,,,insyAllah mlm nie aku wat solat hajat,huhuh

hmm,tadi bilew da smpai tanjung(tempat org muar joging) aku tgk ramai btol org joging pagi2 isnin,xkan sume xkeje kot,,ntah
la,maybe sume pengaggur mcm aku nie,,,ehehhe

aku kalau da joging,suke jalan laju2,tinggal jew la kawan2 kat belakang,sume lembab jew,,xkan aku nak ikot jew diaorg tu,buang masa la aku gi joging tu btol x,,huhuhu.tapi kadang2 jew la,bosan lari sor
ang2,,nak jugak kawan untuk bual2,,lepas da joging bapew round tadi,sume da penat tahap ayah kambing,hahhhaa,,time tu,sume tengah ngantok,smlmm balik keje pon lambt,,dlm kol 2 lebih kot,tu yg ngantok+penat,,lepak2 jap then terus balik umah,,,

petang nie adew game futsal plak,dak2 tempat keje aku dulu ajak main,,,,org dapur lawan waiters,,aku join2 dak2 waiters coz geng2 aku sume waiter,,,,eheheh,sblm nie ada lawan jugak,mase 1st game dulu menang,2nd game plak seri,time tu main kalah byr,memang gilew r,da la nk kena kuar duit bayar duit gelanggang,tapi slmt la seri,dpt kongsi rmai2,petang nie plak ada plan memang nak kongsi ramai2,gaji pon xdpt lagi,esok baru dpt,,,,,,,,huhhh..
aku nak bgtaw sikit,skrg aku da jadi bos balik
,,aku da berhenti kerja sudahh,fuhh,lega sungguh,leh tido+on9 puas2,,aahahaha,aku nak bersedia untuk menunggu result spm skrg nie,,,,
aku berhenti gak coz aku nak ajar addm
ath,,time aku kjee,da bape kali aku skip kelas,mak ayah diaorg da byk,so xkan aku xajar plak kan,,

smlm abg angah aku adew msg aku,terkejut btol aku,setahu aku,die da keje kat Abu Dhabi,tapi bilew plak die keje kat Malay
sia,pelik btol,aku da lame xdengar cite abg aku,die msg aku pon tyn pasal result spm,pastu aku suruh die bawak anak2 die balik muar,,aku rindu gilew kat anak2 die,lamew sangt xjumpa,,
tu jew la coretan aku untuk hari nie,sbn
arnye byk lgi nak tulis,tpi malas jew nak tulis,, nie aleya,,anak kedua abg aku,,aku sayang die sangt,sementara aku masih singel skrg,die la jadi kekasih aku,,ahahha yg rongak tu,anak yg pertama abg aku,hakim name die,,kuat menangis,tu yg aku xsuke sangt kat die,tapi dari die jugak aku blaja english,ahahhha,ye la,aku english xteror mane,tu yg speaking ngan die bilew jumpa,,:D nie plak anak yg ketiga abg aku,agak2 die nie gurl ke boy,jwpn die semestinye gurl,,name die alesya..aku pon sayang die gak,dak kecik nie pon suke aku,die selalu nak aku dukung die,bestnye bilew dpt cium die selalu,,ahahhaha

No comments: