Mar 12, 2010

syukur sangt2,,:D

alhamdulillah,,syukur sangt2,,,
terima kasih yg teramat-amat kepada-MU ya Allah,atas pertolongan MU memakbulkan doaku selama nie,,
siang malam menghadap buku,bgn tido je tgk buku,xsia2 usaha aku selama ini,berkat doa mak,family,guru2 dan rakan2 selama ini,alhamdulillah,akhirnye aku dpt juga result yg cemerlang dlm SPM kali nie,,


hm,nie nak cite sikit time nak amik result,,
mlm sebelum nak amik result,aku memang ingt nak tidur lambt,agak2 tidur lepas subuh ke,pastu datang sekolah lepas zuhur,,ahahha,,lamew sangt nak sampai sekolah tu,,
tapi,apewkan daya,mata aku xboleh tahan nak tido,bantal kesayangn aku pon dah menggilai panggil aku untuk memeluknya,,ahahhaah(romantiknye)

hari tu aku tido pon xlama,berapa jam je,,pagi tu mengiggil 1 badan,,sebabnye bkn takot nak amik result,tapi aku tido xpakai baju,tapi pakai boxer jew(seksinye),,ahahaha,,
tapi slmt la adew kawan aku call aku bagi semangt kat aku,thanx sangt2,,:D
pas solat subuh pagi tu,aku main ps2 jap,bosan sangt,nak tunggu result kuar merupakan 1 penyeksaan,,
da xtahan main ps2,aku sambong tido balik,hehehe,
tido pon xlama,,time nak dekat kol 10,kawan aku msg aku,time tu la aku sedar dari lamunan tido yg nyeyak pagi tu,,
tapi time tu,aku menggigil 1 bdn,time nie bkn sbb xpakai baju,tapi nie pasal nak amik result punya pasal,,giler r mcm nie....
lepas dah siap2 mandi+makeup+tawakal kat umah,aku mulakan perjalanan dengan menaiki moto kapcai kat umah aku nie,ahahha...memang slow gilew aku bawak,,

hm,,time nak gi skola,aku lalu kat depan skola sains muar,,perghhh,,aku tgk ramai awek kat dalam tu,,aku mcm nak jew masok sekolah tu,,manew taw adew jodoh kat sanew..hahahahhah(gatal wei aku nie)
time tibe kat skola,tgk2 ramai yg lom dtg,kawan2 aku sume lom dtg,cikgu2 pon tgh meeting pasal result tu sume,,
pas kawan2 aku sampai,kteowg pergi masok makmal coz dewan sekolah dlm pembinaan,time da masok makmal tu jugak la kaunselor aku panggil aku,die ckp

'nie la dak melayu tu kot'

time tu aku da cuak da,xtaw apew maksud die,pastu cikgu tu salam ngan aku,die ucap tahniah,waaaaaaaaaa,,gilerrr rasenye,pastu die ckp lagi,

'saye dengar adew sorang dak melayu yg dpt straight a's'

dlm hati aku,memang rase xpercya sangt,,time tu air mata aku meleleh,,(jiwang siot),,hahahah
pastu tu,da lamew sangt nak tunggu,aku ingt nak keluar beli sarapan,hee,(kat umah minum nescafe jew),then,mase nak kuar sekolah tu,adew cikgu kol aku,die ckp nak jumpa jap,tapi aku da nak kuar beli sarapan,camne nak jumpa,die ckp,die nak jadi org pertama ucap tahniah kat aku,time nie la aku da agak btol apew yg kaunselor aku ckp,
mase keluar beli sarapan tu,,aku da xingt dunia dah,aku rase kalau aku eksident time tu jugak aku xkesah,,ahahhaa,maybe happy sangt,,

bilew da sampai time amik slip result,memang btol aku dpt straight a's.syukur sangt2,
tapi malangnye,aku sedih jugak tgk kawan2 aku yg lain,result diaorg pon cukup2 makan jew,,xpe wei,dah tu yg takdir korangkn,benda da lepas nak wat mcm manew,huh
tapi jgn la sedih sangt,,da memang penanda2 kertas tu kedekut nak bagi markah kat korang,so terima jew la dengan hati terbuka,,aku agak result aku nie pon nasib jew kot,aku xsangka leh dpt semua A,,
mcm subjek english aku,kalau korang nak taw,aku dari f1 masok skolah aku tu,xpernah pon capai A1 or A2,walaupon mase sebelum pmr,xpernah pon dpt A,rase2 kot,
sebabnye english aku memang terok,basic grammar pon memang terok,tapi atas usaha aku dan guru2 english aku yg byk membantu aku,aku dpt jugak A,aku ingt leh dpt B or C,tapi alhamdulillah,dpt A,xsia-sia aku beli buku2 dak sekolah rendah punya,berbaloi sungguh,alhamdulillah

kepada kawan2 aku kat sri muar tu,mase depan korang masih cerah lagi,so berusaha la bersungguh,aku dah tolong korang semampu yg boleh time sblm nak spm dulu,korang sanggup datang umah aku sampai pagi2 buta untuk mintak tolong aku ajarkn korang,,blajar samew2 sampai pagi2 buta.bangga dengan usaha korang walaupon last2 minit baru adew semangt nak belajar,,tapi semangt korang tu aku suke,semoga,aku dan rakan2 yg lain,berjaya pada masa hadapan,aku doakan rakan2 aku same-samew mencapai kecemerlangan pda masa hadapan,aminnnn,,:D


p/s:gambr xde la,kamera xde,,kalau ade nanti aku upload,,:D

No comments: