Mar 28, 2010

faizz,,,awk comel sngt,,,




opppppssss sorii,,tajuk post kali nie takde mengena dengan apew yg aku nak
tulis kali nie,,ahhaha,,sajew nak puji diri sendiri,,so jgn la jeles
ok,,

sebenarnye banyk benda aku nak cerita,,tapi rase malas tu membuak-buak,so mcm malas jew nak tulis sume tu,,

hm,hari nie aku memang mandi lambt gilew,,bgn pastu tido,,pastu on9 jap,tido balik,pukul 4ptg tadi baru mandi,,hahahah,,badan bau masam habis,tapi tak busuk la,masam je:P

oppsss,,seksi sikit,heee

smlm pon tido lewat,smlm abg ipar aku ajak makan luar,die nak celebrate atas kecemerlangan aku dlm spm mase tu.(cemerlang la sangt)..alhamdulillah,Allah kurniakan rezeki untuk aku,,smlm memang nak makan seafood,so ingt nak pergi Melaka kat umbai,tapi da malam sangt,jaoh lagipon,so makan kat muar je,ok la jugak kat muar nie,samew je kot rase dekat umbai tu,...smlm pon aku makan tak banyak,aku memang mcm tu,kuat minum air je,,kalau da kebulur habis baru cekik byk2,:)
lepas da abis tu,gi main boling,,mcm apew je aku main,ahhaha,,byk kali baling masok longkang,mase 1st time tu,baling bola tu lompat2,*tgn aku memang xpower,
selamat xmasok lorong sebelah,ah
aha,,bengang jew,,

skrg nie,rezeki aku bertambah baik,abg ngah aku gtaw die nak belanja aku,tapi die suruh dtg kl,susah la mcm tu,mcm la mak aku nak dtg kl tu,,mak aku nie susah sikit,,huhuhu,,aku da suruh die balik muar nie bawak anak2 die sekali,rindu sangt kat anak die,rase nak cium+peluk anak die puas2,,hehehe,tapi die bz sangt ngan keje die,huhuhu
kalau die xle balik tu,,aku nak mintak sepatu@j
am je dari die,,tu la barang yg aku yg da xde wat mase nie,,,`love nike`
*suke sangt warna putih walaupon kulit mcm mamak kari,ahahha

hm,minggu lepas aku ngan jepon dtg sekolah,nak mintak markah koko,,hahaha,,
da last minit baru nak gi mintak,mcm apew je kan,,
nak tunggu cikgu koko tu punya la lamew,,sakit hati jew,,dah selesai amik markah tu,pergi la round sekolah,jumpa2 cikgu,best jew,,aku dpt jumpa teacher english aku,,happy gilew sebab dia la aku dpt A dala
m english walaupon memang xpandai english nie,,waawa,,thanx teacher,,
ramai jugak la cikgu yg aku jumpa mase tu,adew cikgu siap belanja aku lagi,best gilew,,,time tgh jalan2 tu,ternampak plak gambr aku yg kurang comel nie terpampang kat board,,alhamdulillah,,syukur sangt2,,at last,dpt jugak muka aku nie terpampang kat board tu,dulu aku nak sangt gambr aku diletakkan kat board tu,hasil usaha aku selama ini,tercapai jugak,alhamdulillah,,
al`jepon,,hahahhaa

tak lamew lagi,ex-sekolah aku nak buat hari Q,so aku dijemput hadir,tapi tarikh tu xtaw lagi la,untuk pengethuan korang,kat sekolah aku,kalau sape2 dpt a+ untuk bm,dpt rm300,waoooo,tu la kelebihan sekolah aku,sbbnye,dalam sekolah aku nie tak ramai budak yg score untu subjek BM,so duit tu sebagai penggalak la,
tapi malangnye aku dpt A jew,,sedih siott,,:(,aku nie memang lemah dalam subjek bahasa-bahasa nie,
untuk aku nie,dpt rm100 jew coz dpt straight a's,syukur la jugak,dapat jugak kan,,

hm,yg kes tak bagi mak aku coklat tu,alhamdulillah,aku da bukak da coklat tu,happy sungguh mak aku bilew aku bagi coklat tu dekat die,heee,, to zuliza*insyAllah,aku akan beli yg lain untuk ko,:)
aku nak jadi budak baik skrg,,hahhaha



*sampai tercangkong aku taip nak siapkan post nie,:P

8 comments:

.princess. said...

hehe.at last,abes gk dye pnye story an.hehe.erm,tape2.t kte p mkn kt umbai ea.cpt2 laa dpt lesen.bley kte mkn sifud.yihaa!~

Faiz Ismail said...

ahhah,insyAllah,,

Anonymous said...

Alhamdulillah, dah bagi pon coklat tuh pada mak awak, pasti akan ada byk lg rezeki yg Allah akan limpahkan... tapi, dengan syarat buat semua yg Allah suruh, tinggalkan yg Allah larang buat (al-baqarah: 286).. redha ibu lg penting... yg bagusnya, tiap2 hari berilah kegembiraan buat ibu awak... xlame awak akan merasai bersama die.. lepas nih, nk masuk uni lagi, umur awak pon xtau sampai bile.. umur ibu pon same...

.princess. said...

saye setuju. <3

Faiz Ismail said...

hye2,,thanx alot,insyAllah,,skrg pon da berubah sikit,,
:)

run aziluz said...

alangkah baiknye semua post ader name aku.. hahahk..

Faiz Ismail said...

lepas nie da xnak tulis name ko,ahahaa

run aziluz said...

smpai ati kaw..
sob sob,,